Termeni și condiții ClickShop.ro

Category: Termeni de utilizareUncategorized Comments: Niciun comentariu

Termeni și condiții S.C.Telekom Romania Communications S.A.

Clienti persoane fizice
Pentru scopul acestor Termeni si Conditii, Telekom Romania este S.C. Telekom Romania Communications S.A.. cu sediul in Bucuresti, cladirea City Gate, Etajele 7-18 din Turnul de Nord, Bucuresti, Piata Presei Libere nr. 3 – 5, Sector 1, cod 013702, inregistrata la Registrul Comertului cu nr. J40/8926/1997, CUI/CIF nr. RO 427320, capital social subscris si varsat 318.464.490 Lei moneda noua, telefon 021.408.80.68, adresa de e-mail contact@clickshop.ro. Aceste date de contact pot fi folosite de client pentru a afla informatii despre Produsele comercializate si despre facturare, precum si pentru a-si prezenta reclamatiile. Produsele comercializate pot consta in urmatoarele tipuri de Produse (fara a se limita la acestea, in limita prevederilor legale): produse electronice, electrocasnice, de casa si gradina, de bucatarie si gospodarie, etc si vor fi in continuare denumite „Produse”. Informatii despre Produse pot fi obtinute si accesand Pagina web www.clickshop.ro. („Pagina web”/”Site”).

1. APLICABILITATE

1.1. Acesti Termeni si Conditii reglementeaza relatia comerciala dintre Telekom Romania si Client cu privire la vanzarea on-line de catre Telekom Romania clientului a Produselor prezentate pe Pagina web. Prin lansarea comenzii, clientul accepta automat prevederile acestor Termeni si Conditii. Telekom Romania poate modifica unilateral, oricand, Termenii si Conditiile fara nici o alta notificare in prealabil. Atunci cand opereaza aceste modificari, Telekom Romania va pune la dispozitie o noua versiune a Termenilor si Conditiilor pe Pagina web. Clientul a luat la cunostinta si accepta faptul ca daca utilizeaza aplicatia Magazin online de pe Pagina web („Magazin online”) ulterior datei la care s-au modificat Termenii si Conditiile, Telekom Romania va considera utilizarea in continuare a aplicatiei Magazin online de catre utilizator ca o acceptare a Termenilor si Conditiilor modificati. Cu toate acestea, Termenii si Conditiile modificate nu se aplica Produselor cumparate de client sub egida Termenilor si Conditiilor anteriori, acestia din urma guvernand relatia contractuala dintre cele doua parti.

1.2.Clientul este orice persoana fizica care a comandat Produse potrivit procedurii afisate pe Pagina web si a carui comanda a fost acceptata de Telekom Romania in conditiile prezentului document.

2. PROCEDURA DE COMANDA SI INFORMAREA CLIENTULUI

 

2.1. Pentru a comanda Produsele, clientul va completa datele solicitate in formularul de comanda afisat pe Pagina web („Formularul de Comanda”) si va confirma comanda in conformitate cu instructiunile de pe Pagina web. Pentru executarea comenzii sale, Clientul isi va da acordul ca Telekom Romania sa transmita acceptarea comenzii sau alte mesaje legate de procesarea comenzii la adresa de e-mail specificata in Formularul de Comanda. Inainte de a completa Formularul de Comanda si de a confirma comanda, Clientul va confirma ca accepta acesti Termeni si Conditii si va preciza daca este de acord sau nu cu prelucrarea datelor cu caracter personal in scopurile mentionate de Telekom Romania. Daca Clientul nu este de acord cu Termenii si Conditiile nu va putea comanda Produse. Inainte de a confirma comanda, Telekom Romania acorda Clientului posibilitatea de a corecta datele introduse in Formularul de Comanda, prin apasarea butonului „Inapoi”. Telekom Romania nu este raspunzator pentru corectitudinea datelor completate de utilizator/client in Formularul de Comanda.

2.2. Acesti Termeni si Conditii impreuna cu Politica de utilizare a serviciilor de Internet afisata pe Site reglementeaza relatia dintre Telekom Romania si Client cu privire la folosirea de catre utilizator a aplicatiei Magazin online, in conditiile prevazute in acest document. Oricare dintre parti are dreptul de a inceta furnizarea, respectiv accesul la aplicatia Magazin online oricand, fara invocarea vreunui motiv si fara notificare prealabila.

2.3. Telekom Romania va depune toate eforturile pentru a asigura utilizarea aplicatiei Magazin online de catre Client in conditii de securitate si confidentialitate. Telekom Romania poate oricand suspenda sau intrerupe furnizarea Site-ului sau a aplicatiei, cu efect imediat si fara un anunt prealabil, in scopul efectuarii unor actualizari, reparatii sau lucrari de intretinere sau in scopul imbunatatirii performantelor Site-ului sau aplicatiei. In caz de folosire abuziva sau neautorizata a aplicatiei, precum si de nerespectare a oricaror obligatii prezentate aici, Telekom Romania isi rezerva dreptul de a limita, suspenda sau anula, fara preaviz, accesul utilizatorului la aceasta.

2.4. Telekom Romania detine drepturile legale privind grafica, forma, modalitatea de prezentare, precum si intreg continutul Site-ului, incluzand fara a se limita la, imaginile, muzica, informatiile despre Produsele si serviciile Telekom Romania si orice alte date si aplicatii prezentate pe Site. Acestea sunt protejate prin legislatia drepturilor de autor in vigoare. Este interzisa in mod expres orice incalcare sau incercare de a se incalca drepturile de autor asupra Site-ului, incluzand fara a se limita la reproducerea, distribuirea, comercializarea, inchirierea, imprumutul, comunicarea, radiodifuzarea, copierea, modificarea, afisarea, transmiterea, publicarea, in orice forma a continutului si graficii Site-ului, crearea unor materiale derivate folosind continutul si forma Site-ului, sub sanctiunile prevazute de lege. Telekom Romania sau partenerii sai comerciali este/sunt detinatorul (ii) drepturilor de proprietate intelectuala asupra marcilor si bazelor de date prezentate pe Site si utilizatorii sunt obligati sa respecte aceste drepturi si sa nu le aduca nicio atingere.

2.5. Clientul se obliga sa foloseasca aplicatia Magazin online numai in scopul mentionat la art. 2.1. Clientul va folosi aplicatia Magazin online astfel incat prin propria conduita sa nu perturbe functionarea normala a acesteia si este raspunzator fata de Telekom Romania pentru orice daune suferite de acesta si care au fost cauzate prin nerespectarea de catre Client a obligatiilor prevazute in acesti Termeni si Conditii. Prin accesarea aplicatiei, Clientul este singurul responsabil pentru toate actiunile care decurg din folosirea acesteia. Clientul are obligatia de a pastra confidentialitatea datelor sale de identificare, fiind unic raspunzator pentru orice consecinte pe care le-ar putea avea divulgarea acestora catre un tert, indiferent daca divulgarea a fost intentionata, din neglijenta sau din imprudenta.

2.6. Pagina web isi propune sa ofere Clientilor informatii corecte si actuale cu privire la Produsele oferite de Telekom Romania, cu privire la modalitatea de contractare a acestora precum si orice informatii necesare si utile Clientilor. Telekom Romania isi rezerva dreptul de a modifica unilateral si fara nici o notificare prealabila continutul, forma de prezentare si/sau structura paginii web, in orice moment si nu va avea nici o raspundere in acest sens. Telekom Romania nu garanteaza in niciun fel calitatea Site-ului din punct de vedere tehnic si functional precum si lipsa virusilor care ar putea exista pe Site. Site-ul contine legaturi sau trimiteri catre alte Site-uri pentru utilizarea carora se vor aplica politicile de utilizare specifice astfel cum sunt acestea specificate pe Site-urile respective, Telekom Romania nefiind raspunzator si neasumandu-si nicio obligatie pentru continutul acestora sau cu privire la orice link din acestea. Orice includere de link-uri in Site este realizata numai pentru ajutorul Clientului si nu implica sprijinirea de catre Telekom Romania a materialului disponibil pe sau prin aceste Site-uri sau retele si nici vreo asociere cu operatorii lor. Clientul acceseaza acele Site-uri exclusiv pe propriul risc.

2.7. Telekom Romania va transmite Clientului la adresa de e-mail mentionata de Client in Formularul de Comanda un e-mail care va contine confirmarea de catre Telekom Romania a comenzii lansate de Client („Confirmarea Comenzii’).

2.8. Pana la confirmarea comenzii de catre Telekom Romania prin intermediul Call Center-ului dedicat, nu va exista nicio relatie contractuala intre Client si Telekom Romania avand ca obiect vanzarea Produsului/Produselor comandat(e) si Telekom Romania nu are nicio obligatie in legatura cu acest aspect.

2.9. Telekom Romania isi rezerva dreptul de a refuza confirmarea comenzii lansate de Client in situatia in care respectivul Client are cel putin trei livrari din partea Telekom Romania refuzate.

2.10. Telekom Romania isi rezerva dreptul de a anula orice comanda ce a survenit in urma unor defectiuni tehnice ce au afectat caracteristicile produselor prezente pe Pagina web. In aceasta categorie pot fi incadrate urmatoarele situatii: pretul afisat pe Pagina web pentru un anumit produs este nerealist de mic sau de mare, afisarea sau neafisarea temporara a anumitor caracteristici eronate pentru produsele comercializate. Telekom Romania isi rezerva dreptul de a anula orice comanda in cazul in care produsul comandat nu este in stoc in momentul confirmarii comenzii de catre agentul din Call Center-ul dedicat. Telekom Romania poate oferi Clientului in anumite cazuri posibilitatea de a alege un produs cu caracteristici similare avand un pret similar cu produsul initial comandat, fara costuri suplimentare in sarcina Clientului.

Tinand cont de volumul mare al comenzilor in timpul campaniilor speciale de marketing si promovare (ex: Paste, Craciun, Black Friday, etc) Telekom Romania nu isi asuma responsabilitatea pentru valabilitatea nelimitata a stocurilor si a produselor in oferta. Clientilor care au plasat comenzi ce nu mai pot fi livrate, li se va oferi alternativa unor produse cu carateristici similare la pret similar cu produsul initial comandat sau posibilitatea returnarii sumei platite conform termenului legal de restituire a banilor.

2.11. Acesti Termeni si Conditii sunt stocati de catre Telekom Romania si sunt accesibili Clientului pe Pagina web.

 

3. LIVRAREA PRODUSELOR SI GARANTIA ASOCIATA

3.1. Telekom Romania va livra Produsele comandate de catre client in timpul de livrare transmis acestuia in confirmarea de comanda sau in confirmarea telefonica. Termenul de livrare nu va depasi 60 zile, in situatia contrara Telekom Romania avand obligatia de a rambursa Clientului sumele platite in vederea achizitionarii Produsului in maxim 30 (treizeci) zile de la data la care termenul de livrare a fost depasit si clientul a solicitat anularea comenzii.

Comanda va deveni ferma in momentul in care produsele vor parasi depozitele magazinului. De asemenea, in cazul in care pe parcursul livrarii comenzii intervin modificari in ceea ce priveste termenul de livrare, clientul poate solicita telefonic anularea comenzii iar suma platita va fi restituita integral. Telekom Romania nu isi asuma responsabilitatea in ceea ce priveste inlocuirea produsului care nu va mai putea fi livrat cu alt produs identic sau cu caracteristici similare.

Tinand cont de volumul mare al comenzilor in timpul campaniilor speciale de marketing si promovare (ex: Paste, Craciun, Black Friday, etc) Telekom Romania nu isi asuma responsabilitatea pentru valabilitatea nelimitata a stocurilor si a produselor in oferta. Clientilor care au plasat comenzi ce nu mai pot fi livrate, li se va oferi alternativa unor produse cu carateristici similare la pret similar cu produsul initial comandat sau posibilitatea returnarii sumei platite conform termenului legal de restituire a banilor.

Produsele vor fi livrate prin curier la adresa de livrare mentionata in Formularul de Comanda exclusiv pe teritoriul Romaniei. Inainte de a incepe procesul de livrare a Produsului, Telekom Romania va contacta Clientul in conformitate cu datele de contact mentionate in Formularul de Comanda pentru a confirma datele inscrise, iar curierul va contacta Clientul in momentul in care urmeaza sa ii fie livrat coletul. Livrarea Produsului se va consemna in procesul verbal de predare-primire semnat de catre Client si curierul care a efectuat livrarea. Telekom Romania asigura doar livrarea Produsului catre Client nu si servicii de instalare a acestuia.

3.2. Proprietatea si riscurile asupra Produsului se transmit de la Telekom Romania catre Client la data livrarii Produsului si semnarea procesului verbal de predare-primire, cu conditia ca Clientul sa fi efectuat plata Produsului. In conditiile in care Clientul nu achita pretul Produsului la livrare, reprezentantul Telekom Romania va readuce Produsul la locatiile Telekom Romania si comanda Clientului se anuleaza. In cazul in care Produsul livrat contine si componenta software, Clientul intelege si accepta ca Telekom Romania nu va transfera catre Client decat un drept de utilizare a software-ului respectiv si va acorda Clientului o licenta non exclusiva, perpetua si non transferabila asupra softului respectiv. Clientul se obliga sa respecte toate drepturile de proprietate industriala si intelectuala cu privire la Produse (inclusiv softul incorporat sau atasat, daca este cazul), in caz contrar fiind responsabil pentru orice daune si prejudicii cauzate Telekom Romania sau persoanei care detine in mod legal aceste drepturi de proprietate industriala si/sau intelectuala asupra Produselor.

3.3. La momentul livrarii, Clientul va verifica integritatea ambalajului Produsului. In cazul in care Clientul observa ca ambalajul Produsului este deteriorat, va mentiona acest aspect in procesul verbal de predare-primire si va returna Produsul reprezentantului Telekom Romania care a efectuat livrarea. Telekom Romania va livra un Produs corespunzator in termen de 30 (treizeci) zile de la data semnarii procesului verbal de predare-primire cu obiectiunile respective. In cazul in care aceste mentiuni nu sunt efectuate la momentul livrarii, Clientul nu se va putea prevala de viciile aparente ale Produsului ulterior livrarii. Telekom Romania este raspunzator in toate situatiile pentru viciile ascunse ale Produsului in conditiile prevederilor legale aplicabile. In cazul in care, cu ocazia livrarii, Clientul observa ca nu corespunde cantitatea Produselor livrate cu cantitatea Produselor comandate conform Formularului de Comanda, va mentiona acest lucru in procesul verbal de predare-primire si Telekom Romania va livra cantitatea lipsa de Produse in termen de maxim 30 zile de la semnarea acestui proces verbal cu obiectiuni.

3.4. Clientul are dreptul sa notifice in scris Telekom Romania ca renunta la achizitionarea Produsului, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv, in termen de 10 (zece) zile lucratoare de la data la care a primit Produsul, cu exceptia Produselor reprezentand inregistrari audio, video, produse informatice (software si hardware), produse sanitare de uz personal in cazul in care oricare dintre aceastea sunt desigilate si accesoriilor (elementele care se vand impreuna cu Produsul fiind strans legate de functionarea acestuia, cum ar fi, fara a se limita la acestea: cabluri – toate modele, prelungitoare, carduri de memorie, stick-uri de memorie, toner si cartuse de imprimanta, baterii, casti si adaptoare). Produsele de software si hardware pot fi nesigilate numai in cazul in care software-ul este necesar pentru a verifica hardware-ul. De asemenea produsele din categoria electronice si IT&C (ex: laptop, tableta) care au fost parolate de catre client inainte de a fi returnate, trebuie sa fie insotite de parola sau aceasta sa fie eliminata de tot in prealabil. In cazul in care Clientul renunta la achizitionarea Produsului conform acestei clauze, acesta trebuie sa returneze podusul la adresa indicata de Telekom Romania, in starea in care i-a fost predat de catre acesta, in ambalajele originale, in termen de maxim 14 (douazeci) de zile de la data la care Clientul a notificat Telekom Romania cu privire la denuntarea unilaterala a contractului si Telekom Romania va emite o factura de stornare si va rambursa Clientului platile deja efectuate cu privire la achizitionarea Produsului in maxim 14 (paisprezece zile) de la data la care Telekom Romania a primit produsul returnat de Client prin care se solicita incetarea unilaterala a Contractului, cu conditia ca Produsul sa fi ajuns inapoi la Telekom Romania in acest termen. Pretul Produsului va fi rambursat de catre Telekom Romania Clientului intr-un cont bancar transmis Telekom Romania de catre Client in acest sens, in notificarea scrisa. In cazul in care Clientul a platit prin intermediul cardului de credit, banii vor fi returnati automat in contul cardului de credit respectiv. Contul bancar trebuie sa fie inregistrat pe numele Clientului si nu pe numele altei persoane. Taxele de curierat aferente returnarii Produsului conform acestei clauze sunt suportate de catre Client.

3.5 Toate produsele returnate trebuiesc impachetate in ambalajul original. Exceptie de la aceasta regula fac produsele care au iesit de sub incidenta termenului legal de retur de 14 zile si se trimit pentru reparatie in service-ul autorizat. In toate situatiile in care produsul se trimite pentru a fi reparat in service-ul autorizat fara ambalajul original, clientul isi asuma in totalitate responsabilitatea pentru eventualele daune aduse produslui in timpul procesului de transport.

Telekom Romania nu va despagubi niciun client cu contravaloarea produsului trimis in service in cazul in care acesta va suferi daune in timpul transportului, daca aceste daune sunt datorate culpei clientului (ex: produs trimis in service fara ambalaj original).

Incepand cu data de 1 octombrie 2012 retururile facute fara ambalajul original nu vor mai fi acceptate.

3.6. Accesoriile, produsele de ingrijire personala desigilate precum si produsele resigilate, nu se pot returna.
3.7. In situatia in care Produsele returnate vor prezenta semne de deteriorare ca urmare a folosirii de catre Client, Telekom Romania va avea dreptul de a rambursa Clientului doar o parte din valoarea achitata pentru achizitionarea Produsului in conformitate cu prevederile tabelului de mai jos, diferenta de pret nerambursat reprezentand contravaloarea agreata de parti ca despagubire datorata Telekom Romania pentru prejudiciul suferit ca urmare a deteriorarii Produsului. Evaluarea Produselor returnate se va realiza de catre persoane calificate care vor intocmi un proces-verbal constatator al Produsului la momentul primirii sale.

 

Categorie produse returnate

Valoarea ram bursata de Telekom Romania (% din suma platita pentru achizitionarea Produsului).

Categorie A: complete, neutilizate, sigiliu intact Categorie B: complete, semne de deteriorare ca urmare a folosirii, produse parolate de catre client (ex: laptop, tableta) Categorie C:  semne majore de deteriorare ca urmare a folosirii (zgarieturi, murdarire etc.), lipsa  accesorii , accesorii  folosite (e.g. toner)
Aparatura de uz casnic

100%

min 75%

60%

Hard Drive, carduri de memorie

100%

min 75%

60%

Accessorii (cabluri, baterii, ventilatoare, surse de alimentare)

100%

90%

60%

Computere, Notebook-uri

100%

min 75 %

60%

Imprimante

100%

min 75%

60%

Telefoane, Comunicații

100%

90%

60%

Electronice de consum (TV, DVD, CD, Proiector, etc.)

100%

90%

60%

Camere digitale, Camere video

100%

min 75%

60%

Hi-Fi, DVD, Home Cinema

100%

min 75%

60%

Software, Jocuri, DVD-uri,Filme BluRay

100%

0%

0%

Produse sanitare (Aparate de ras, etc.)

100%

0%

0%

Altele (articole  sportive, lifestyle, casa si gradina)

100%

min 75%

60%

Rambursarea contravalorii pentru produsele de categorie B, va fi de maxim 90% in toate cazurile mentionate mai sus.

3.8. In situatia in care Produsul nu va fi insotit de certificatul de garantie acordat de Telekom Romania si/sau instructiunile de utilizare ale Produsului in limba romana, aveti posibilitatea sa le descarcati de pe Site-ul nostru www.clickshop.ro sau sa le solicitati la numarul de telefon 021.9262 (apel cu tarif normal), fara plata nici unui cost suplimentar, drepturile dumneavoastra cu privire la garantie si informare nefiind afectate. Toate conditiile privind repararea sau inlocuirea Produselor aflate in termenul de garantie precum si situatiile in care garantia nu este acordata vor fi mentionate in certificatele de garantie aferente Produselor.

3.9. Incepand cu data de 1 August 2014 taxa de retur pentru produsele returnate fara motiv in termenul legal de 14 zile calendaristice va fi suportata de catre client.

4. PRELUCRAREA INFORMATIEI¹

4.1. Informatia va fi prelucrata de catre Telekom Romania in conformitate cu prevederile Legilor nr. 506/2004 si 677/2001, urmand a fi utilizata:
a) in scopul livrarii Produsului, incluzand procesarea comenzilor sau cererilor clientului, facturarea, solutionarea cererilor si a reclamatiilor;
b) in scopul prevenirii/depistarii fraudelor;
c) pentru efectuarea de loterii publicitare, concursuri, studii de piata, Informatia fiind dezvaluita organizatiilor de cercetare a pietei si partenerilor contractuali ai Telekom Romania;
d) pentru actiuni de marketing (inclusiv marketingul direct), pentru efectuarea de comunicari comerciale si comercializarea serviciilor RT si ale partenerilor RT prin orice mijloc de comunicare, inclusiv prin mijloace de apelare automata care nu necesita interventia unui operator uman;
e) in scopurile mentionate in Formularul de Comanda si in orice alte modalitati permise de lege.

4.2. Telekom Romania are dreptul de a dezvalui Informatia:
a) unor terte persoane desemnate/imputernicite de Telekom Romania sa comercializeze si/sau sa livreze pentru si/sau in numele Telekom Romania Produsele;
b) unor terte persoane desemnate/imputernicite/autorizate de Telekom Romania sa incaseze contravaloarea facturilor aferente vanzarii Produselor livrate de Telekom Romania;
c) organizatii de cercetare a pietei2;
d) partenerilor contractuali ai Telekom Romania si auditorilor acestora;
e) altor persoane, in conditiile legii.

4.3. Privind datele sale personale, clientul are urmatoarele drepturi: de acces si interventie la acestea, de opozitie justificata la prelucrarea acestora, de a nu fi supus unei decizii individuale, de a se adresa justitiei, conform art. 13-18 din Legea nr. 677/2001. Clientul are dreptul de a se opune in orice moment, in mod gratuit si fara nici o justificare, ca datele sale personale sa fie prelucrate in scop de marketing. Pentru exercitarea acestor drepturi, clientul va inainta catre Telekom Romania o cerere scrisa, datata si semnata. In cerere se va preciza daca se doreste ca informatiile sa fie comunicate la o anumita adresa (chiar si e-mail) sau printr-un serviciu de corespondenta care sa asigure predarea numai personal. Telekom Romania va comunica masurile adoptate / informatiile solicitate in termen de 15 zile de la data primirii cererii.

4.4. Clientul se obliga sa comunice Telekom Romania orice modificare privind datele sale de identificare, a datelor de contact sau a formei de organizare (in cazul persoanelor juridice), in cel mult 10 zile de la data operarii modificarii. Modificarile necomunicate conform acestui articol nu vor fi opozabile Telekom Romania.

 

5. PRETUL PRODUSELOR SI MODALITATEA DE PLATA

5.1. In schimbul vanzarii Produsului, Clientul va plati Telekom Romania, in functie de Produsul comandat, pretul acestuia, astfel cum acest pret este mentionat in Site. Pentru comenzi avand o valoarea mai mare de 200 lei, Telekom Romania nu va percepe tarife de livrare. Tarifele de livrare sunt cele afisate pe Site la momentul plasarii comenzii. Preturile sunt exprimate in moneda mentionata in Pagina web si contin TVA. In cazul in care preturile sunt exprimate in Euro, plata se va face in lei moneda noua, la cursul de schimb lei/Euro comunicat de BNR ca valabil pentru data facturarii si inscris pe factura. Ofertele si Produsele prezentate pe Site sunt disponibile in limita stocului existent la momentul plasarii comenzii.

5.2. Clientul va plati pretul Produsul la livrare catre curierul care livreaza Produsul, pe baza facturii emise de Telekom Romania in acest sens. In cazul in care Clientul nu plateste pretul Produsului, acesta nu se va livra. De asemenea, Clientul are si posibilitatea de a efectua plata prin utilizarea mecanismului de plata anticipata, precum si prin intermediul cardului, astfel cum este prezentat in cuprinsul Site-ului.

5.3. Kilometrii exteriori de livrare sunt suportati de catre client indiferent de valoarea comenzii. Fiecare kilometru exterior va fi tarifat cu 0,3 € (fara TVA). Lista localitatilor pe raza carora nu se percep kilometrii exteriori se poate accesa la linkul urmator:http://www.fancourier.ro/wp-content/uploads/2012/03/locatiiFAN-complet.pdf. Livrarea in toate localitatile care nu apar in lista mentionata anterior intra sub incidenta platii kilometrilor exteriori.

 

6. CLAUZE DE NERASPUNDERE

6.1. Telekom Romania nu va fi raspunzator fata de clienti pentru daune indirecte (ex.: beneficiul nerealizat, pierderi de profit sau pierderea unor oportunitati de afaceri).

6.2 Telekom Romania nu raspunde de continutul, calitatea sau natura Site-urilor care pot fi accesate de pe Site. Pentru respectivele Site-uri, raspunderea integrala o poarta proprietarii Site-urilor in cauza. De asemenea, Telekom Romania nu isi asuma responsabilitatea pentru descrierile Produselor prezentate pe Site, acestea fiind identice cu cele puse la dispozitia Societatii de catre producatorul fiecarei marci. Imaginile sunt prezentate pe Site cu titlu de exemplu, iar Produsele livrate pot diferi de imagini in orice mod, datorita modificarii caracteristicilor, design-ului fara notificare prealabila de catre producatori.

 

7. FRAUDA

ORICE INCERCARE DE A ACCESA DATELE PERSONALE ALE ALTUI UTILIZATOR SAU DE A MODIFICA CONTINUTUL SITE-ULUI CLICKSHOP.RO, SAU DE A AFECTA PERFORMANTELE SERVERULUI PE CARE RULEAZA SITE-UL CLICKSHOP.RO VA FI CONSIDERAT O TENTATIVA DE FRAUDARE A SITE-ULUI SI VA PUNE IN MISCARE CERCETAREA PENALA IMPOTRIVA ACELUIA SAU ACELORA CARE A(U) INCERCAT ACEST FAPT.

 

8. LEGEA APLICABILA. REZOLVAREA LITIGIILOR

8.1. Prezentul Contract este guvernat de legea romana.

8.2. Orice neintelegere in legatura cu executarea Contractului va fi rezolvata pe cale amiabila. Daca o astfel de rezolvare nu este posibila, litigiul va fi inaintat spre solutionare instantelor judecatoresti competente.

S.C Telekom Romania Communications S.A.

Termeni și condiții Telekom Romania Communications S.A.

Clienti persoane juridice
Pentru scopul acestor Termeni si Conditii, Telekom Romania este S.C. Telekom Romania Communications S.A. cu sediul in Bucuresti, cladirea City Gate, Etajele 7-18 din Turnul de Nord, Bucuresti, Piata Presei Libere nr. 3 – 5, Sector 1, cod 013702, inregistrata la Registrul Comertului cu nr. J40/8926/1997, CUI/CIF nr. RO 427320, capital social subscris si varsat 318.464.490 Lei moneda noua, telefon 021.408.80.68, adresa de e-mail contact@clickshop.ro. Aceste date de contact pot fi folosite de client pentru a afla informatii despre Produsele comercializate si despre facturare, precum si pentru a-si prezenta reclamatiile. Produsele comercializate pot consta in urmatoarele tipuri de Produse (fara a se limita la acestea, in limita prevederilor legale): produse electronice, electrocasnice, de casa sigradina, de bucatarie si gospodarie, etc si vor fi in continuare denumite „Produse”. Informatii despre Produse pot fi obtinute si accesand pagina web www.clickshop.ro („Pagina web”/”Site”).

 

1. APLICABILITATE

1.1. Acesti Termeni si Conditii reglementeaza relatia comerciala dintre Telekom Romania si Client cu privire la vanzarea on-line de catre Telekom Romania clientului a Produselor prezentate pe Pagina web. Prin lansarea comenzii, clientul accepta automat prevederile acestor Termeni si Conditii. Telekom Romania poate modifica unilateral, oricand, Termenii si Conditiile fara nici o alta notificare in prealabil. Atunci cand opereaza aceste modificari, Telekom Romania va pune la dispozitie o noua versiune a Termenilor si Conditiilor pe Pagina web. Clientul a luat la cunostinta si accepta faptul ca daca utilizeaza aplicatia magazin online de pe Pagina web („Magazin online”) ulterior datei la care s-au modificat Termenii si Conditiile, Telekom Romania va considera utilizarea in continuare a aplicatiei Magazin online de catre utilizator ca o acceptare a Termenilor si Conditiilor modificati. Cu toate acestea, Termenii si Conditiile modificate nu se aplica Produselor cumparate de client sub egida Termenilor si Conditiilor anteriori, acestia din urma guvernand relatia contractuala dintre cele doua parti

1.2. Clientul este orice persoana juridica care a comandat Produse potrivit procedurii afisate pe Pagina web si a carui comanda a fost acceptata de Telekom Romania in conditiile prezentului document.

 

2. PROCEDURA DE COMANDA SI INFORMAREA CLIENTULUI

 

2.1. Pentru a comanda Produsele, Clientul va completa datele solicitate in Formularul de Comanda afisat pe Pagina web („Formularul de Comanda”) si va confirma comanda in conformitate cu instructiunile de pe Pagina web. Persoana fizica din cadrul entitatii care lanseaza comanda, garanteaza ca este imputernicita de aceasta entitate si are calitatea legala necesara pentru a lansa comanda si a comanda serviciile/cumpara Produsele in numele si pe seama utilizatorului/clientului. Telekom Romania poate verifica, ulterior lansarii comenzii si inainte de a transmite confirmarea comenzii daca persoana fizica respectiva avea calitatea legala pentru a efectua operatiunile mentionate in acesti Termeni si Conditii. Pentru executarea comenzii sale, Clientul isi va da acordul ca Telekom Romania sa transmita acceptarea comenzii sau alte mesaje legate de procesarea comenzii la adresa de e-mail specificata in Formularul de Comanda. Inainte de a completa Formularul de Comanda si de a confirma comanda, Clientul va confirma ca accepta acesti Termeni si Conditii si va preciza daca este de acord sau nu cu prelucrarea datelor cu caracter personal in scopurile mentionate de Telekom Romania. Daca Clientul nu este de acord cu Termenii si Conditiile nu va putea comanda Produse. Inainte de a confirma comanda, Telekom Romania acorda Clientului posibilitatea de a corecta datele introduse in formularul de fomanda, prin apasarea butonului „Inapoi”. Telekom Romania nu este raspunzator pentru corectitudinea datelor completate de utilizator/client in Formularul de Comanda.

 

 

2.2. Acesti Termeni si Conditii impreuna cu Politica de utilizare a serviciilor de Internet afisata pe Site reglementeaza relatia dintre Telekom Romania si Client cu privire la folosirea de catre utilizator a aplicatiei Magazin online, in conditiile prevazute in acest document. Oricare dintre parti are dreptul de a inceta furnizarea, respectiv accesul la aplicatia Magazin online oricand, fara invocarea vreunui motiv si fara notificare prealabila.

 

 

2.3. Telekom Romania va depune toate eforturile pentru a asigura utilizarea aplicatiei Magazin Online de catre Client in conditii de securitate si confidentialitate. Telekom Romania poate oricand suspenda sau intrerupe furnizarea Site-ului sau a aplicatiei Magazin online, cu efect imediat si fara un anunt prealabil, in scopul efectuarii unor actualizari, reparatii sau lucrari de intretinere sau in scopul imbunatatirii performantelor Site-ului sau aplicatiei Magazin online. In caz de folosire abuziva sau neautorizata a aplicatiei, precum si de nerespectare a oricaror obligatii prezentate aici, Telekom Romania isi rezerva dreptul de a limita, suspenda sau anula, fara preaviz, accesul utilizatorului la aplicatia Magazin online.

 

 

2.4. Telekom Romania detine drepturile legale privind grafica, forma, modalitatea de prezentare, precum si intreg continutul Site-ului incluzand fara a se limita la, imaginile, muzica, informatiile despre produsele si serviciile Telekom Romania si orice alte date si aplicatii prezentate pe Site. Acestea sunt protejate prin legislatia drepturilor de autor in vigoare. Este interzisa in mod expres orice incalcare sau incercare de a se incalca drepturile de autor asupra Site-ului, incluzand fara a se limita la reproducerea, distribuirea, comercializarea, inchirierea, imprumutul, comunicarea, radiodifuzarea, copierea, modificarea, afisarea, transmiterea, publicarea, in orice forma a continutului si graficii Site-ului, crearea unor materiale derivate folosind continutul si forma Site-ului, sub sanctiunile prevazute de lege. Telekom Romania sau partenerii sai comerciali este/sunt detinatorul (ii) drepturilor de proprietate intelectuala asupra marcilor si bazelor de date prezentate pe Site si utilizatorii sunt obligati sa respecte aceste drepturi si sa nu le aduca nicio atingere.

 

 

2.5. Clientul se obliga sa foloseasca aplicatia Magazin online numai in scopul mentionat la art. 2.1. Clientul va folosi aplicatia Magazin online astfel incat prin propria conduita sa nu perturbe functionarea normala a acesteia si este raspunzator fata de Telekom Romania pentru orice daune suferite de acesta si care au fost cauzate prin nerespectarea de catre Client a obligatiilor prevazute in acesti Termeni si Conditii. Prin accesarea aplicatiei, Clientul este singurul responsabil pentru toate actiunile care decurg din folosirea acesteia. Clientul are obligatia de a pastra confidentialitatea datelor sale de identificare, fiind unic raspunzator pentru orice consecinte pe care le-ar putea avea divulgarea acestora catre un tert, indiferent daca divulgarea a fost intentionata, din neglijenta sau din imprudenta.

 

 

2.6. Pagina web isi propune sa ofere Clientilor informatii corecte si actuale cu privire la Produsele oferite de Telekom Romania, cu privire la modalitatea de contractare a acestora precum si orice informatii necesare si utile Clientilor. Telekom Romania isi rezerva dreptul de a modifica unilateral si fara nici o notificare prealabila continutul, forma de prezentare si/sau structura Paginii web, in orice moment si nu va avea nici o raspundere in acest sens. Telekom Romania nu garanteaza in niciun fel calitatea Site-ului din punct de vedere tehnic si functional precum si lipsa virusilor care ar putea exista pe Site. Site-ul contine legaturi sau trimiteri catre alte site-uri pentru utilizarea carora se vor aplica politicile de utilizare specifice astfel cum sunt acestea specificate pe site-urile respective, Telekom Romania nefiind raspunzator si neasumandu-sinicio obligatie pentru continutul acestora sau cu privire la orice link din acestea. Orice includere de link-uri in Site este realizata numai pentru ajutorul Clientului si nu implica sprijinirea de catre Telekom Romania a materialului disponibil pe sau prin aceste site-uri sau retele si nici vreo asociere cu operatorii lor. Clientul acceseaza acele site-uri exclusiv pe propriul risc.

 

 

2.7. Telekom Romania va transmite Clientului la adresa de e-mail mentionata de Client in Formularul de Comanda un mesaj e-mail care va contine confirmarea de catre Telekom Romania a comenzii lansate de Client („Confirmarea Comenzii”).

 

 

2.8. Data la care se transmite Confirmarea Comenzii reprezinta data incheierii contractului intre Telekom Romania si Client avand ca obiect vanzarea Produsului comandat („Contractul”). In consecinta, pana la confirmarea comenzii de catre Telekom Romania, nu va exista nicio relatie contractuala intre Client si Telekom Romania avand ca obiect vanzarea Produsului/Produselor comandat(e) si Telekom Romania nu are nicio obligatie in legatura cu acest aspect.

 

 

2.9. Telekom Romania isi rezerva dreptul de a refuza confirmarea comenzii lansate de Client in situatia in care respectivul Client are cel putin trei livrari din partea Telekom Romania refuzate.

 

 

2.10. Telekom Romania isi rezerva dreptul de a anula orice comanda ce a survenit in urma unor defectiuni tehnice ce au afectat caracteristicile produselor prezente pe Pagina web. In aceasta categorie pot fi incadrate urmatoarele situatii: pretul afisat pe Pagina web pentru un anumit produs este nerealist de mic sau de mare, afisarea sau neafisarea temporara a anumitor caracteristici eronate pentru produsele comercializate.

 

 

2.11. Acesti Termeni si Conditii sunt stocati de catre Telekom Romania si sunt accesibili Clientului pe Pagina web.

 

 

3. LIVRAREA PRODUSELOR SI GARANTIA ASOCIATA

 

3.1. Telekom Romania va livra Produsele comandate de catre client in timpul de livrare transmis acestuia in confirmarea de comanda sau in confirmarea telefonica. Termenul de livrare nu va depasi 60 zile, in situatia contrara Telekom Romania avand obligatia de a rambursa Clientului sumele platite in vederea achizitionarii Produsului in maxim 30 (treizeci) zile de la data la care termenul de livrare a fost depasit si clientul a solicitat anularea comenzii. In cazul produselor semnalizate cu bulina ,,Livrare Express 24 ore” acestea vor fi livrate in termenul de 24 ore atat timp cat comenzile sunt plasate de luni pana joi pana in ora 16:00

Comanda va deveni ferma in momentul in care produsele vor parasi depozitele magazinului. De asemenea, in cazul in care pe parcursul livrarii comenzii intervin modificari in ceea ce priveste termenul de livrare, clientul poate solicita telefonic anularea comenzii iar suma platita va fi restituita integral. Telekom Romania nu isi asuma responsabilitatea in ceea ce priveste inlocuirea produsului care nu va mai putea fi livrat cu alt produs identic sau cu caracteristici similare.

Tinand cont de volumul mare al comenzilor in timpul campaniilor speciale de marketing si promovare (ex: Paste, Craciun, Black Friday, etc) Telekom Romania nu isi asuma responsabilitatea pentru valabilitatea nelimitata a stocurilor si a produselor in oferta. Clientilor care au plasat comenzi ce nu mai pot fi livrate, li se va oferi alternativa unor produse cu carateristici similare sau posibilitatea returnarii sumei platite conform termenului legal de restituire a banilor.

Produsele vor fi livrate prin curier la adresa de livrare mentionata in Formularul de Comanda exclusiv pe teritoriul Romaniei. Inainte de a incepe procesul de livrare a Produsului, Telekom Romania va contacta Clientul in conformitate cu datele de contact mentionate in Formularul de Comanda pentru a confirma datele inscrise, iar curierul va contacta Clientul in momentul in care urmeaza sa ii fie livrat coletul. Livrarea Produsului se va consemna in procesul verbal de predare-primire semnat de catre Client si curierul care a efectuat livrarea. Telekom Romania asigura doar livrarea Produsului catre Client nu si servicii de instalare a acestuia.

 

 

3.2. Proprietatea si riscurile asupra Produsului se transmit de la Telekom Romania catre Client la data livrarii Produsului si semnarea procesului verbal de predare-primire, cu conditia ca Clientul sa fi efectuat plata Produsului. In conditiile in care Clientul nu achita pretul Produsul la livrare, reprezentantul Telekom Romania va readuce Produsul la locatiile Telekom Romania si comanda Clientului se anuleaza. In cazul in care Produsul livrat contine si componenta software, Clientul intelege si accepta ca Telekom Romania nu va transfera catre Client decat un drept de utilizare a software-ului respectiv si va acorda Clientului o licenta non exclusiva, perpetua si non transferabila asupra softului respectiv. Clientul se obliga sa respecte toate drepturile de proprietate industriala si intelectuala cu privire la Produse (inclusiv softul incorporat sau atasat, daca este cazul), in caz contrar fiind responsabil pentru orice daune si prejudicii cauzate Telekom Romania sau persoanei care detine in mod legal aceste drepturi de proprietate industriala si/sau intelectuala asupra Produselor.

 

 

3.3. La momentul livrarii, Clientul va verifica integritatea ambalajului Produsului. In cazul in care Clientul observa ca ambalajul Produsului este deteriorat, va mentiona acest aspect in procesul verbal de predare-primire si va returna Produsul reprezentantului Telekom Romania care a efectuat livrarea. Telekom Romania va livra un Produs corespunzator in termen de 30 (treizeci) de zile de la data semnarii procesului verbal de predare-primire cu obiectiunile respective. In cazul in care aceste mentiuni nu sunt efectuate la momentul livrarii, Clientul nu se va putea prevala de viciile aparente ale Produsului ulterior livrarii. Telekom Romania este raspunzator in toate situatiile pentru viciile ascunse ale Produsului in conditiile prevederilor legale aplicabile. In cazul in care, cu ocazia livrarii, Clientul observa ca nu corespunde cantitatea Produselor livrate cu cantitatea Produselor comandate conform Formularului de Comanda, va mentiona acest lucru in procesul verbal de predare-primire si Telekom Romania va livra cantitatea lipsa de Produse in termen de maxim 30 de zile de la semnarea acestui proces verbal cu obiectiuni.

 

3.4. Clientii persoane juridice nu pot face retururi pentru produsele comandate, conform Ordonantei nr. 130/2000 din 31/08/2000.

 

 

3.5. In situatia in care Produsul nu va fi insotit de certificatul de garantie acordat de Telekom Romania si/sau instructiunile de utilizare ale Produsului in limba romana, aveti posibilitatea sa le descarcati www.clickshop.ro sau sa le solicitati la numarul de telefon 021.9262 (apel cu tarif normal), fara plata nici unui cost suplimentar, drepturile dumneavoastra cu privire la garantie si informare nefiind afectate. Toate conditiile privind repararea sau inlocuirea Produselor aflate in termenul de garantie precum si situatiile in care garantia nu este acordata vor fi mentionate in certificatele de garantie aferente Produselor.

 

 

4. PRELUCRAREA INFORMATIEI¹

 

4.1. Informatia va fi prelucrata de catre Telekom Romania in conformitate cu prevederile Legilor nr. 506/2004 si 677/2001, urmand a fi utilizata:
a) in scopul livrarii Produsului, incluzand procesarea comenzilor sau cererilor clientului, facturarea, solutionarea cererilor si a reclamatiilor;
b) in scopul prevenirii/depistarii fraudelor;
c) pentru efectuarea de loterii publicitare, concursuri, studii de piata, Informatia fiind dezvaluita organizatiilor de cercetare a pietei si partenerilor contractuali ai Telekom Romania;
d) pentru actiuni de marketing (inclusiv marketingul direct), pentru efectuarea de comunicari comerciale si comercializarea serviciilor Telekom Romania si ale partenerilor Telekom Romania prin orice mijloc de comunicare, inclusiv prin mijloace de apelare automata care nu necesita interventia unui operator uman;

e) in scopurile mentionate in Formularul de Comanda si in orice alte modalitati permise de lege.

 

 

 

4.2. Telekom Romania are dreptul de a dezvalui Informatia:
a) unor terte persoane desemnate/imputernicite de Telekom Romania sa comercializeze si/sau sa livreze pentru si/sau in numele Telekom Romania Produsele;
b) unor terte persoane desemnate/imputernicite/autorizate de Telekom Romania sa incaseze contravaloarea facturilor aferente vanzarii Produselor livrate de Telekom Romania;
c) organizatii de cercetare a pietei2;
d) partenerilor contractuali ai Telekom Romania si auditorilor acestora;
e) altor persoane, in conditiile legii.

 

 

4.3. Privind datele sale personale, clientul are urmatoarele drepturi: de acces si interventie la acestea, de opozitie justificata la prelucrarea acestora, de a nu fi supus unei decizii individuale, de a se adresa justitiei, conform art. 13-18 din Legea nr. 677/2001. Clientul are dreptul de a se opune in orice moment, in mod gratuit si fara nici o justificare, ca datele sale personale sa fie prelucrate in scop de marketing. Pentru exercitarea acestor drepturi, clientul va inainta catre Telekom Romania o cerere scrisa, datata si semnata. In cerere se va preciza daca se doreste ca informatiile sa fie comunicate la o anumita adresa (chiar si e-mail) sau printr-un serviciu de corespondenta care sa asigure predarea numai personal. Telekom Romania va comunica masurile adoptate / informatiile solicitate in termen de 15 zile de la data primirii cererii.

 

 

4.4. Clientul se obliga sa comunice Telekom Romania orice modificare privind datele sale de identificare, a datelor de contact sau a formei de organizare (in cazul persoanelor juridice), in cel mult 10 zile de la data operarii modificarii. Modificarile necomunicate conform acestui articol nu vor fi opozabile Telekom Romania.

 

 

5. PRETUL PRODUSELOR SI MODALITATEA DE PLATA

 

5.1. In schimbul vanzarii Produsului, Clientul va plati Telekom Romania, in functie de Produsul comandat, pretul acestuia, astfel cum acest pret este mentionat in Pagina web. Pentru comenzi avand o valoarea mai mare de 200 lei, Telekom Romania nu va percepe tarife de livrare. Tarifele de livrare sunt cele afisate pe Site la momentul plasarii comenzii. Preturile sunt exprimate in moneda mentionata in Pagina web si contin TVA. In cazul in care preturile sunt exprimate in Euro, plata se va face in lei moneda noua, la cursul de schimb lei/Euro comunicat de BNR ca valabil pentru data facturarii si inscris pe factura. Ofertele si produsele prezentate pe Site sunt disponibile in limita stocului existent la momentul plasarii comenzii.

 

 

5.2. Clientul va plati pretul Produsul la livrare, catre curierul care livreaza Produsul, pe baza facturii emise de Telekom Romania in acest sens. In cazul in care Clientul nu plateste pretul Produsului, acesta nu se va livra. De asemenea, Clientul are si posibilitatea de a efectua plata prin utilizarea mecanismului de plata anticipata, precum si prin intermediul cardului, astfel cum este prezentat in cuprinsul Site-ului.

 

 

5.3. Kilometrii exteriori de livrare sunt suportati de catre client indiferent de valoarea comenzii. Fiecare kilometru exterior va fi tarifat cu 0,3 € (fara TVA). Lista localitatilor pe raza carora nu se percep kilometrii exteriori se poate accesa la linkul urmator:http://www.fancourier.ro/wp-content/uploads/2012/03/locatiiFAN-complet.pdf. Livrarea in toate localitatile care nu apar in lista mentionata anterior intra sub incidenta platii kilometrilor exteriori.

 

 

6. CLAUZE DE NERASPUNDERE

 

6.1. Telekom Romania nu va fi raspunzator fata de clienti pentru daune indirecte (ex.: beneficiul nerealizat, pierderi de profit sau pierderea unor oportunitati de afaceri).

 

 

6.2. Telekom Romania nu raspunde de continutul, calitatea sau natura site-urilor care pot fi accesate de pe Site. Pentru respectivele site-uri, raspunderea integrala o poarta proprietarii site-urilor in cauza. De asemenea, Telekom Romania nu isi asuma responsabilitatea pentru descrierile produselor prezentate pe Site, acestea fiind identice cu cele puse la dispozitia Societatii de catre producatorul fiecarei marci.Imaginile sunt prezentate pe site cu titlu de exemplu, iar produsele livrate, pot diferi de imagini in orice mod, datorita modificarii caracteristicilor, design-ului fara notificare prealabila de catre producatori.

 

 

7. FRAUDA

 

ORICE INCERCARE DE A ACCESA DATELE PERSONALE ALE ALTUI UTILIZATOR SAU DE A MODIFICA CONTINUTUL SITE-ULUI CLICKSHOP.RO, SAU DE A AFECTA PERFORMANTELE SERVERULUI PE CARE RULEAZA SITE-UL CLICKSHOP.RO VA FI CONSIDERAT O TENTATIVA DE FRAUDARE A SITE-ULUI SI VA PUNE IN MISCARE CERCETAREA PENALA IMPOTRIVA ACELUIA SAU ACELORA CARE A(U) INCERCAT ACEST FAPT.

 

 

8. LEGEA APLICABILA. REZOLVAREA LITIGIILOR

 

8.1. Prezentul Contract este guvernat de legea romana.

8.2. Orice neintelegere in legatura cu executarea Contractului va fi rezolvata pe cale amiabila. Daca o astfel de rezolvare nu este posibila, litigiul va fi inaintat spre solutionare instantelor judecatoresti competente.

S.C Telekom Romania Communications S.A.

 

¹ Informatie – datele obtinute/detinute de catre Telekom Romania despre client, cum ar fi datele personale (numele, prenumele, adresa, adresa de e-mail, CNP, datele de identificare cuprinse in actul de identitate, numarul de telefonm CUI, numar registrul comertului, etc).

² In cazul in care clientul nu este de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal in acest scop, va mentiona acest aspect in sectiunea relevanta din Formularul de Comanda.

Raspunde


3 + = 7

Poti folosi aceste tag-uri HTML si atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>