Service produse

Category: InformatiiServiciiUncategorized Comments: Niciun comentariu

Produse deteriorate in timpul transportului

Produsele de marcă pe care le vindem au o fiabilitate ridicată, însă cu toate acestea, nu este exclus ca ele să prezinte anumite defecte. La momentul livrării este recomandat să verificați integritatea produselor, dacă acestea sunt complete sau dacă produsul este cel comandat de dumneavoastră. Dacă în acest moment observați că produsele nu se încadrează în vreuna dintre aceste situații, menționați acest lucru în procesul verbal de predare-primire și returnați produsul/produsele curierului care a efectuat livrarea. Veți primi înapoi, fără a achita vreo taxă suplimentară, un produs nou, produsul lipsă sau produsul corect în termen de maxim 15 zile de la data semnării procesului verbal de predare-primire cu obiecțiunile respective.

În cazul în care aceste mențiuni nu sunt făcute la momentul livrării, nu veți putea face nici o solicitare ulterioară în acest sens.

Produse defecte aflate în garanție

În cazul în care produsul achiziționat se defectează în perioada de garanție oferită de producător, vă rugăm să luați legătura cu oricare dintre centrele de service autorizate aflate pe teritoriul țării noastre, pentru repararea produsului.

Vă rugăm să atașați factura de achiziție în original la certificatul de garanție a produselor pentru trimiterea la service.

Pentru informații suplimentare și asistență specializată legate de service-ul produselor, vă rugăm să apelați la serviciul de relații cu clienții, la următoarele date de contact:

Hotline: 021.9262 (apel cu tarif normal)
Luni – Sambata: 08:00 – 22:00
Duminica: 10:00 – 15:00
E-Mail: contact@clickshop.ro

Raspunde


1 + = 8

Poti folosi aceste tag-uri HTML si atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>