Field Agent: aplicația care își plătește utilizatorii s-a lansat în România

Category: Stiri Comments: Niciun comentariu

După un succes răsunător în Statele Unite ale Americii și țările vestice, aplicația Field Agent s-a lansat în România. Prin intermediul acesteia, utilizatorii sunt plătiți pentru diferite proiecte, pe care companiile le solicită în prealabil.

Field Agent este prima aplicația care modifică felul în care companiile adună informații vitale despre modul în care produsele și serviciile lor sunt comercializate pe piață, dar și cum văd consumatorii companiile respective.

Field-Agent

Ce face mai exact aplicația? Userii sunt anunțați atunci când pot alege diferite misiuni. De la realizarea unei fotografii, la a-și exprima părerea cu privire la un anumit lucru sau a verifica dacă prețurile afișate de comercianți sunt aceleași pe care magazinele le-au agreat atunci când au semnat contractul cu producătorii. Toate aceste date sunt adunate cu ajutorul chestionarelor speciale. În timp ce la anumite misiuni este necesar ca utilizatorii să ajungă în anumite locații, alte misiuni presupun doar ca aceștia să-și dea cu părerea cu privire la un anumit lucru.

Efortul userilor este răsplătit în bani, sumele pot varia de la un câțiva euro, până la câteva sute, în funcție de complexitatea misiunilor alese.

La nivel internațional, Field Agent a plătit până acum peste 6 milioane de euro pentru utilizatorii care au finalizat diferite proiecte.

Aplicația este disponibilă în România atât pe App Store, cât și Google Play.

Raspunde


+ 3 = 7

Poti folosi aceste tag-uri HTML si atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>